|Wuu Miey|





Smile Always
Kenali saya :)


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : BuKaN SeNaNg NaK sEnAnG !

Home About
Tagboard
Jum Bual!



Tahun Baru ! :D
Wahhhh , Dah masuk bulan baruuu . sebulan dah berlalu tahun 2013 . alhamdulillah . masih dipanjangkan lg umur , rase sekejap sangat2 mase berlalu . tip top tip top dah nak masuk bulan 2 . ish2 . rase macam baru je masuk kolej . :D tapi ape2 pun , usia makin meningkat tapi amalan makin berkurangan . hmm now , tahun nie aku masih bergelar PELAJAR ! haha walaupun dah grade tp suasana dalam kelas masih teriang2 . :) now aku masuk kursus kt KOLEJ TESDEC , kursus Tourism Planner , Planner la sangatttt !! :P ape2 pn kne habiskan dlu krsus kt tesdec nie sampai bulan 4 nie then kat uitm sebulan . cari pengalaman nak tambah ilmu pengetahuan , tapi sebelum nie aku dapat banyak tawaran kerja , tapi semua kat KL dan semua Swasta , aku x fikir panjang , aku teruskan jugak kursus nie , lagi pun kursus nie dapat elaun RM500 sebulan , sape x nak kan ? haha dan satu lagi , aku sekelas dengan buah hati kesayangan . abg capik ! haha dah dye pn mnganggur , aku ajak la dye skali masuk kursus tu , mjur la dye nak , ade jgk teman2 nak luah prasaan  . sbb aku dah x berapa nak percaya sangat kat org , cukup la apa yang pernah aku lalui sebelum nie di atas perbuatan KAWAN yang "kebuluran" yang sanggup MAKAN KAWAN sendiri . kat sini cukup la sekadar kawan , aku xnak sangat ngadu kat2 sape2 psal ape yg aku pendam sbb aku x percaya orang baru yg ade dalam hidup aku sekarang . hati perut orang kita tak tahu . aku ambil pengalaman aku sebagai pengajaran aku di masa hadapan , ckup la ade amir syafiq yang dari dlu pembakar semangat aku dalam aku gembira mahupun sedih . aku harap dia la jodoh aku terakhir untuk selamanya . dia la sahabat , dye la kawan dan dye segalanya2 , kalau tuhan beri aku dugaan dengan datangnya orang ke tiga , aku rela malukan muka aku untuk pertahankan kasih sayang aku . dan aku pernah buat semua tu . tuhan uji aku dan dye tau , aku mampu harungi dengan ujian yang dye berikan . alhamdulillah :)